Adresgegevens. - Reisverslag uit Dartford, Verenigd Koninkrijk van edwinbonhof - WaarBenJij.nu Adresgegevens. - Reisverslag uit Dartford, Verenigd Koninkrijk van edwinbonhof - WaarBenJij.nu

Adresgegevens.

Door: Edwin

Blijf op de hoogte en volg

12 September 2006 | Verenigd Koninkrijk, Dartford

Daar was ik weer...

Mochten jullie nou denken "Laten we Edwin ff een kaartje sturen.."

Hieronder is het adres:

Mr. Edwin Bonhof
10 Trivett Close
Greenhithe
Kent
DA9 9PL
England

Ciao!

P.s. Er staan nieuwe foto's op de site!!

  • 13 September 2006 - 02:04

    Thomas:

    hey slababbel,

    ik woon op het zelfde adres waarom stuur je mij dit! ;-)

  • 13 September 2006 - 04:44

    Gerda:

    Hé Thomas wil jij soms ook een kaartje!
    Edwin, fijn dat het goed met je gaat. Geniet vandaag nog even het weekend is bijna voorbij. Groetjes van ons allemaal.

  • 13 September 2006 - 09:05

    Annet:

    Edwin, ik heb nognooit zo vaak achter de computer gezeten als de laatste tijd, nu jullie allebij in het buitenland zitten. Het zal wat worden als je weer thuis bent, dan word het vechten wie er achter mag. We sturen Dorien ook steeds berichtjes.
    Het is in Nederland erg warm wel 30 graden, Bij jullie ook ?
    Nog een goede tijd daar en kusje van mij.

  • 14 September 2006 - 13:48

    Dorien:

    Hallo lieverd!
    Ik heb nog steeds geen internet op mijn kamer en het ziekenhuis kan ook niet. Daarom heb ik het internetcafé opgezocht om je een berichtje te sturen! Veel succes en ik hou van je...

    Kus, van je vriendin!

  • 20 September 2006 - 18:13

    Martiene:

    Heeee Edwin!

    alles goed metjou :D?
    ik hoop dat je je een beetje vermaakt daar, enn dat je snel weer een keer je hoofd laat zien in emmen en omstreken!!

    liefs, Martiene

    (lukt het nog een beetje met je aanvalletjes;))


  • 04 Oktober 2006 - 09:55

    Katinka:

    Ik zeg: Tijd voor een nieuw verhaaltje ;)

  • 13 Oktober 2006 - 11:47

    Esther:

    Hey Edwin
    Hoorde van Sander van je site! Ziet er leuk uit. En je heb het best naar je zin of niet??
    Nou in ieder geval de groetjes van mij

    Esther

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Dartford

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

04 December 2006

Do they know it's Christmas?

18 November 2006

Hij komt, hij komt

08 November 2006

Dagelijkse Beslommeringen

16 Oktober 2006

Eindelijk weer een berichtje!

12 September 2006

Adresgegevens.

Actief sinds 23 Juni 2006
Verslag gelezen: 110
Totaal aantal bezoekers 7288

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: