Dagelijkse Beslommeringen - Reisverslag uit Dartford, Verenigd Koninkrijk van edwinbonhof - WaarBenJij.nu Dagelijkse Beslommeringen - Reisverslag uit Dartford, Verenigd Koninkrijk van edwinbonhof - WaarBenJij.nu

Dagelijkse Beslommeringen

Door: Edwin

Blijf op de hoogte en volg

08 November 2006 | Verenigd Koninkrijk, Dartford

Hallo Allemaal!

Hoe gaat het daar nu in Nederland? Hier in Engeland vermaak ik me wel eigenlijk.

Ik plaats niet zoveel berichten omdat ik het behoorlijk druk heb. Ik werk, pak 'em beet, 10 dagen.. Ben 1 dag vrij.. en dan weer 9 dagen..

Ik moet zeggen, de tijd gaat zo wel lekker snel voorbij. Het is inmiddels alweer bijna half november en we hebben berekend dat het nog 48 dagen duurt voordat we weer naar huis kunnen.

Heb ik nog wat beleefd? Nee, eigenlijk niet heel veel. Tom en ik hebben onze beoordelingsformulieren ingeleverd, en Will (ass. rest. manager) zou ze invullen.

Verder is Martijntje nog langs geweest met Linda. Ze waren een paar dagen in London, en ik werd uitgenodigd om ff een pintje te pakken in een Londonse pub. Dit hebben we maar gedaan in The Hems, de enige Nederlandsche pub in London.

Eigenlijk ben ik nu wel klaar met mn verhaal.

Vanmiddag gaan we met zn allen naar 't huis van Ryan (collega), ff een pilsje pakken en gamen op zn Xbox 360.

Goed, ik hou het weer voor gezien!

Hoor snel wel weer wat

  • 08 November 2006 - 15:01

    Dien:

    Edjuh kroketjuh
    Wat leuk om weer een keer wat van je te horen! Zo te horen vermaak je je nog wel daar in London! Wij hebben aankomende zondag concert van DJO in IJhorst..lekker dichtbij voor mij:D
    Wanneer kom je weer terug in NL?
    Kus Dien

  • 08 November 2006 - 15:59

    Vinnie:

    Heuy edwin!!
    Goed weer van je te horen...ik ben ook al aan het aftellen wanneer m'n stage voorbij is...10 week nog :)

  • 08 November 2006 - 16:40

    Tineke:

    Heyjj!:)

    Leuk hé allemaal! Ik had niet verwacht dat je zo snel alweer thuis kwam! Dorien had t daar ook al over trouwens... maar gezellig:)! Heel veel succes dan nog met werken...;)

    XxX Tineke

  • 08 November 2006 - 17:49

    Dirk:

    Hallo edwin

    Ja wie werkt maakt verder niet veel mee. Maar hoe gaat het met je Engels en de contacten die je daar hebt? Begint het een beetje saai/eentonig te worden of is er nog uitdaging? We mailen/spreken wel weer

    Good Luck over there

  • 08 November 2006 - 17:49

    Dirk:

    Hallo edwin

    Ja wie werkt maakt verder niet veel mee. Maar hoe gaat het met je Engels en de contacten die je daar hebt? Begint het een beetje saai/eentonig te worden of is er nog uitdaging? We mailen/spreken wel weer

    Good Luck over there

  • 08 November 2006 - 17:50

    Dirk:

    dat de tekst twee keer geplaatst zou worden was ook weer niet de bedoeling

    tjeu

  • 10 November 2006 - 12:00

    Marlies:

    edjuh kroketjuh
    Zo te horen vermaak je je nog wel daar in London! ik hoop dat je snel thuis komt.

    bye bye Marlies

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Dartford

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

04 December 2006

Do they know it's Christmas?

18 November 2006

Hij komt, hij komt

08 November 2006

Dagelijkse Beslommeringen

16 Oktober 2006

Eindelijk weer een berichtje!

12 September 2006

Adresgegevens.

Actief sinds 23 Juni 2006
Verslag gelezen: 80
Totaal aantal bezoekers 7285

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: