Eindelijk weer een berichtje! - Reisverslag uit Dartford, Verenigd Koninkrijk van edwinbonhof - WaarBenJij.nu Eindelijk weer een berichtje! - Reisverslag uit Dartford, Verenigd Koninkrijk van edwinbonhof - WaarBenJij.nu

Eindelijk weer een berichtje!

Door: Edwin

Blijf op de hoogte en volg

16 Oktober 2006 | Verenigd Koninkrijk, Dartford

Hallo lieve mensen!
Het is alweer een tijdje geleden dat ik een berichtje heb geplaatst.. Dit kwam hoofdzakelijk omdat we problemen hadden met de internetverbinding.

Wat is er de afgelopen periode allemaal gebeurd?
Allereerst is mijn mentor van school langs gekomen, om te kijken hoe het allemaal gaat, en wat het bedrijf van ons vind. Het Hilton is zeer tevreden en vond dat de school goede leerlingen had afgeleverd! Dat is dus weer positief!

Diezelfde week zijn we met onze mentor wezen eten met de hele groep die in Engeland zit. We hadden om 19 uur afgesproken op Piccadily Circus. Om 19.30 uur was iedereen er, en zijn we op zoek gegaan naar een restaurant. Die vonden we in ChinaTown. We hebben er heerlijk gegeten (met stokjes..) en zijn daarna naar de Nederlandse Pub (The Hemms) gegaan. We hebben daar ff iets gedronken en voetbal gekeken :)Inmiddels was het alweer 23.00 uur en moesten Tom en ik naar het station om de laatste trein te kunnen halen. We waren om 00.15 uur weer thuis.

De rest van de week heb ik gewerkt, tot aan donderdagochtend.. Want die dag ben ik naar Nederland gevlogen!

Het vliegtuig vertrok om 18.40 uur vanaf London Gatwick. We hadden gelijk al een half uur vertraging, omdat een paar koffers niet ingecheckt waren.. Om 21.00 uur landden we op Amsterdam Schiphol! Nadat we onze baggage hadden gehaald, kwamen we in de aankomsthal. Ik had verwacht dat alleen mn ouders er zouden staan, maar als klap op de vuurpijl stond Dorien er ook nog eens! Dit was een zeer aangename verrassing, omdat ik dacht dat mn schat aan het werk was..
Na een half uur in de auto gepraat te hebben, viel ik in slaap en werd bij hoogeveen weer wakker. Eenmaal thuis ben ik gelijk tegen Dorien aangekropen en zijn we heerlijk in slaap gevallen...

De volgende dag moest ik naar de kapper en ben ff Emmen in geweest. 'savonds heb ik Dorien getrakteerd op een etentje bij De Lindentuin.

Zaterdag heb ik met mijn moeder een nieuw stelletje gekocht in Emmen en heb Euterpe meegeholpen met houthakken...
'savonds hebben we met de DJOgroep een film gekeken over israel!

De volgende dag heb ik heerlijk met Dorien niks gedaan en maandags moest ik al om 4 uur op, omdat het vliegtuig om 9 uur vertrok.

We waren uiteindelijk om 12.00 uur weer in Greenhithe en moesten gelijk aan het werk.
Dit is de eerste dag dat ik weer vrij ben sindsdien, dus ik ga vandaag helemaal niks doen!

Donderdag heb ik een cursus Health en Safety.. word waarschijnlijk best saai.. maar jah..

Ik hoop de volgende keer sneller een berichtje te plaatsen!

Spreek jullie snel weer!
Edje

  • 16 Oktober 2006 - 17:23

    Pa En Ma:

    Ha, die Edwin. We zijn erg benieuwd hoe het er allemaal uitziet en verheugen ons op ons bezoek in december.
    Groeten uut Emm'n.

  • 16 Oktober 2006 - 17:23

    Pa En Ma:

    Ha, die Edwin. We zijn erg benieuwd hoe het er allemaal uitziet en verheugen ons op ons bezoek in december.
    Groeten uut Emm'n.

  • 16 Oktober 2006 - 17:26

    Pa En Ma:

    Wij zijn geen stotteraars hoor!!

    Groeten

  • 16 Oktober 2006 - 17:58

    Dorien:

    Hoi lieverd,
    Wat ben je toch een slijmbal, maar we hebben inderdaad een super fijn weekend gehad!
    Ik kijk uit naar je terugkomst!
    Waarschijnlijk spreek ik je vanavond niet meer, ik kan het waarschijnlijk niet redden!

    Hele dikke knuffel,
    Kus, Dorien

  • 16 Oktober 2006 - 18:16

    (((Marlies))):

    hoe is het ????
    met mij goed!!!!
    wat doe je leuke dingen ja!!!
    Ik vond het leuk dat je thuis was..
    Ik mis je alweer..

    XXXX (((Marlies)))

  • 17 Oktober 2006 - 09:32

    Oma:

    Wat een leuk berichtje
    Fijn dat alles goed gaat ik heb een mooi weekend in Emmen gehad
    groetjes Oma

  • 17 Oktober 2006 - 11:00

    Robbert:

    Zozo, alles goed zo te horen, nou in Grijpskerk ook, de groeten van de familie de Vries, en heb nog maar een gezellige tijd in Engeland :)

    de Mzzls
    en die Hed Kandi is inderdaad goed (als op je msn) :P

  • 17 Oktober 2006 - 13:31

    Herma:

    Wat voor stelletje heb je gekocht????? Peper en zout????? Heb ik iets gemist????? (verloving ofzo :-) ) Ennuh...... zal je nog ff streng toespreken : een cursus HACCP is niet saai, heb nog een leuke uitzending van Herman den Blijker voor je op DVD :-). He veel plezier verder in Engeland !!

    Groetjes Herma

  • 18 Oktober 2006 - 12:29

    Ma:

    We verheugen ons op dat we kunnen kerstshoppen in Londen,en in jou hotel logeren,tot ziens op 11 december
    Zou Tom zijn ouders ook mee willen? dan horen we dit nog wel. Groetjes ma.

  • 19 Oktober 2006 - 06:35

    Tineke:

    heyjj:)

    Wat klinkt het allemaal weer gezellig ja! Heel veel succes nog daar... en spreek je gauw weer!!!

    XxX Tineke

  • 19 Oktober 2006 - 07:54

    Martijn:

    Hey Edwin!!
    Allereerst wil ik zeggen dat de DJO-premiere weer ouderwets gezellig was en ik me prima heb vermaakt!
    Verder klinkt het allemaal nog steeds erg leuk wat je daar in Londen beleeft.
    Ik zal je nog wel even smsen/mailen over de tijd van maandagavond, Linda meost nog ff overleggen met haar ouders.

    Tot volgende week moat!

    Cheers, Martijn

  • 08 November 2006 - 10:12

    Ma:

    Wanneer schrijf je weer eens een nieuw berichtje,
    groeten uit Emmen.

    We weten dat je het druk hebt.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Dartford

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

04 December 2006

Do they know it's Christmas?

18 November 2006

Hij komt, hij komt

08 November 2006

Dagelijkse Beslommeringen

16 Oktober 2006

Eindelijk weer een berichtje!

12 September 2006

Adresgegevens.

Actief sinds 23 Juni 2006
Verslag gelezen: 110
Totaal aantal bezoekers 7283

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: