Hij komt, hij komt - Reisverslag uit Dartford, Verenigd Koninkrijk van edwinbonhof - WaarBenJij.nu Hij komt, hij komt - Reisverslag uit Dartford, Verenigd Koninkrijk van edwinbonhof - WaarBenJij.nu

Hij komt, hij komt

Door: Edwin

Blijf op de hoogte en volg

18 November 2006 | Verenigd Koninkrijk, Dartford

Hallo mede-globebewoners!

Hoe gaat 't nu met jullie allemaal? Met mij gaat het goed. Ik ben nog steeds druk aan het werk. Wat is er de afgelopen 2 weken allemaal gebeurd...

Eigenlijk niet veel.. Behalve dat we een beetje short in staff zitten. Dus dat betekend dat ik nog meer uren maak, en dat het rooster van dag tot dag veranderd. Dit is soms wel een beetje irritant aan het worden!

Voor de rest heb ik een cijfer voor mijn prestaties tot nu toe gekregen
De onderdelen waar ik op beoordeeld werd zijn bijvoorbeeld:
-Cooperation, Team-work
-Cleanliness & correct behaviour
-Reliability
-Motivation & eagerness to learn
-Comprehension
-Concentration & endurance
-Competence
-Quality of Work
-Scope & speed of work
Het gemiddelde van deze cijfers was een magere 9.2 :P

Jullie zouden verder wel denken, waar slaat die titel op?? In Nederland is Sinterklaas weer in het land, hier in Engeland is de Kerstman al gearriveerd! Het hotel is gisteren omgebouwd in kerstsfeer.. Op de tv zie je tegenwoordig alleen maar reclames met de kerstman, of zijn de reclames gerelateerd aan kerst..

Voor de rest heb ik niet veel nieuws..

Binnenkort komt er vast wel weer een verhaal uit het onbewolke Engeland!

C u all!

  • 18 November 2006 - 17:22

    Pa En Ma:

    Nou, hij is hier wel gekomen hoor! Ik zag hem vanmiddag in een koetsje langskomen in Emmen.
    Die 9,2 is inderdaad beschamend, ik zou dat nooit aan iedereen verteld hebben :-).
    Hier is verder ook alles goed en je moet maar denken: de kerstperiode is de laatste etappe!

    Groeten van ons beiden en tot 11 december.
    Pa en ma

  • 19 November 2006 - 11:57

    Dorien:

    Hoi lieverd!

    Wat leuk om weer een bericht van je te lezen!
    Ik vind je cijfer super goed en dan ook super leuk voor je..!
    Ik hoop dat je het de laatste weken nog erg naar je zin hebt! Maar dat komt wel goed denk ik!

    Tot over een paar weken!

    Dikke knuffel, kus en veel liefs,

    Dorien

  • 19 November 2006 - 13:25

    Marlies:

    wat een leuke dingen ja lijkt me gezellig

  • 19 November 2006 - 13:27

    Marlies:

    ik mis je heel erg
    ik hoop je snel weer tespreken.
    luf joe

    Bye bye Marlies

  • 20 November 2006 - 08:37

    Tineke:

    Heyjj:)

    Wat gaaf allemaal! Wij zijn net begonnen met sinterklaas ed... en jij bent al heerlijk in de kerstsfeer! :| Die 9.2 is echt vet goed!! maar dat wist k lekker al:P Heel veel succes nog daar...en geniet van de kerstvieringen ;)...

    XxX Mijj

  • 20 November 2006 - 09:16

    Ma :

    Als je tijd hebt kun je nog wat foto's van het hotel in kerstsfeer maken dan zien wij het ook. En dan ook even op de computer zetten. Heel veel succes in de komende drukte, en hou je taai
    Liefs van ma
    (Het is hier echt herfst)

  • 22 November 2006 - 20:26

    Linda:

    Heeeeeeej Edje!!
    wat leuk om steeds die verhalen van je te lezen!
    Zo te zien heb je het wel naar je zin!

    zozo..een gemiddelde van 9.2!!! Goed hoor!! :D Dat doe ik je niet na!

    Maarja zie je snel weer!
    Slababbel Slababbel!
    kus Linda

  • 26 November 2006 - 22:01

    Dorien:

    Ik ben blij dat het nog ongeveer 1 maand duurt tot je weer thuis bent, dat is niet zo heel lang meer! Gelukkig maar!

    Dikke knuffel

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Dartford

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

04 December 2006

Do they know it's Christmas?

18 November 2006

Hij komt, hij komt

08 November 2006

Dagelijkse Beslommeringen

16 Oktober 2006

Eindelijk weer een berichtje!

12 September 2006

Adresgegevens.

Actief sinds 23 Juni 2006
Verslag gelezen: 85
Totaal aantal bezoekers 7286

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: